Kembali ke sekolah..Yehaa!…

Hahaha kelakar-kelakar jugak kartunnya tapi boleh la ikut senaman nie untuk hilangkan stress anda tu. Almaklumlah dah dekat nak buka sekolah ni kenalah kumpul semangat..Chaiyok!chaiyok! Lepas ni apa orang kata? Kerja..kerja jugak..kesihatan pun nak kena jaga. Haah..Hanya amik masa 7 minit untuk buat senaman ringan ini.. Untuk pelajar2 SKDA pun leh buat nih…hehe..ikut la arahan ni betul2 yer…Sila ikut turutan gambar nie..

p3ax4 p4mz7 p6ap1 p7ed0 p8so1 p9ci2

1.Ni ala taichi sikit la…sebagai intro dan warming up..

2.Tiru la macam ni…untuk melegakan bahu dan leher..

3.Gerak ke kanan kemudian ke kiri..

4.Ikut je ler… jangan terpusing kepala udah la..

5.Tepuk kuat kuat kat dahi..ni untuk hilang mengantuk..

6.Dah tu buat gerakan tangan dan badan…buat macam happy aje..

7.Kemudian goyang2 kaki dan badan sikit…buat macam takde masaalah…

p10hz3 p11vv5 p12tt1 p13pq5 p14cs8

8. Buat secara aggresive pula…jangan peduli apa orang lain kata..

9. Hilangkan semua stress..

10. Pusingkan kepala…

11. Tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…

12. Akhir sekali buat joget kucing…

SELAMAT MENCUBA…

Kredit to: PKG P.J

Artikel yang berkaitan :

Posted on 12/31/2011, in Motivasi, Petua, SK Desa Amanpuri and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Tinggalkan komen yer.. :))

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: